הגר"י פרץ לאתר 'קול חי': "ההטבלה של המיסיונרים היא ייהרג ואל יעבור"

אברהם זילבר | צילום: ויקיפדיה No Comments on הגר"י פרץ לאתר 'קול חי': "ההטבלה של המיסיונרים היא ייהרג ואל יעבור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב העיר רעננה הרב יצחק פרץ בשיחה מיוחדת לאתר 'קול חי' שבה הוא מביע זעזוע ושאט נפש מהחלטת בית המשפט על קיום אירוע ההטבלה של כת עדי ה' – בשבת הקרובה בעיר רעננה. הרב פרץ קורא לכל הציבור לעצרת מחאת רבתית בשבת הקרובה מול מקום הטקס".

כזכור, הנציגים הדתיים בעירייה הביעו את התנגדותם הנחרצת לאירוע ההטפה וההטבלה בעיר, למרות זאת בית המשפט פסק שכיון שעיריית רעננה השכירה את המבנה עבור האירוע אין אפשרות למנוע זאת ע"פ חוק.

"פנינו אתמול לבית המשפט וביקשנו בנחרצות למנוע את האירוע המחריד הזה ונענינו בשלילה", מספר הרב פרץ.

"עקב זאת אני מפרסם מודעות בכל בתי הכנסת בעיר וקורא לכל הציבור אשר ליבו ער לאהבת ה' ולאהבת ישראל לבוא בשב"ק אמור הבעל"ט לעצרת תפילה ומחאה רבתית מול אותו בית ספר כדי למחות על האירוע המשפיל להעביר יהודים תמימים על דתם ולהטבילם לנצרות", מספר רבה של העיר רעננה.

כאן נשמע הרב בקול סדוק ושבור אך תקיף במיוחד: "אבותינו הקדושים בכל הדורות מסרו נפשם עבור היהדות ועלו על המוקד כדי לא להתנצר, נצרות היא ע"ז ועל עבודה זרה יש דין של ייהרג ואל יעבור, אנו נמחה על כך בכל צורה".

על עמדת העירייה אומר הרב: "דיברתי עם ראש העיר עשרות פעמים בנושא והוא טוען שהחתימה נעשתה בטעות ולא על דעתו – אלא ע"י אחת הפקידות שלא ידעה על מטרת האירוע, ולכן מבחינתו ההסכם מבוטל, אך בית המשפט עומד על כך שהיות ונעשתה החתימה אין אפשרות לבטל ההסכם, רה"ע אף עשה יד אחת עם הנציגים הדתיים נגד האירוע ומתנגד בכל תוקף לטקס, העירייה אף שכרה את שירותיו של עו"ד אביעד הכהן שייצג אותם בבית המשפט מול שוכרי המבנה בניסיון לבטל את האירוע".

כזכור בשבוע האחרון עם התגלה דבר קיום האירוע – הנציגים הדתיים בעיר הודיעו לראש העיר שאם העירייה לא תתנגד לאירוע, הם יפרשו מהקואליציה ואכן עמדת העירייה כולה היא נגד קיום הטקס המשפיל.

"כולי תקווה שהמחאה הרבתית של ציבור שומרי התורה והמסורת בעיר, תעשה את שלה ותמנע מהמיסיונרים לקיים את טקס ההטבלה המשפיל והמזעזע בשבת הקרובה", מסיים רב העיר בכאב.



0 תגובות